Hoera Hygga!

Hygga

Voortdurend zijn wij bezig met de verdere perfectionering van onze tandheelkundige zorg voor u. Wetenschappelijke ontwikkelingen volgen wij op de voet en we zijn altijd op zoek naar de nieuwste  technologische verbeteringen.

Wij weten dat u graag sneller en gemakkelijker afspraken wilt kunnen maken. En we begrijpen ook, dat u minder vaak naar de tandarts wilt. In Scandinavië gebruiken veel tandartsen om die reden Hygga-flow: een soepele manier van werken met grote voordelen voor klant en zorgverlener.

Uit het verre noorden…

Om te zien of dit gloednieuwe systeem ook iets voor u zou kunnen zijn, reisden we met ons team af naar Finland. We brachten een werkbezoek aan een top-tandartspraktijk in Helsinki die al 10 jaar Hygga-flow gebruikt. Daar zijn de klanten zéér tevreden.

We zagen het met eigen ogen: Hygga biedt zóveel comfort en gemak voor klant en zorgverlener! Voor ons is bovendien belangrijk dat Hygga-flow duurzaam is en het milieu spaart. Daarom hebben we besloten Hygga te omarmen. Wij zijn de eerste Nederlandse tandartspraktijk die met dit systeem gaat werken; een stap die zal leiden tot grote verbetering van ‘hoe Nederland naar de tandarts gaat’.

Wat is Hygga?

Hygga is een online agenda-systeem. Met Hygga kunt u uw afspraken zélf in onze online agenda inplannen. Telefonisch contact is voor een afspraak vaak niet meer nodig. Hygga maakt dat u sneller bij ons terecht kunt. En er is nauwelijks meer wachttijd in de wachtkamer.

Hoe werkt Hygga?

  1. Onze agenda is digitaal voor u beschikbaar. U kunt uw afspraak online boeken. De button Afspraak maken hieronder leidt u automatisch naar de agenda van Beekpark Tandartsen.
  2. Voor Hygga hebt u een internetverbinding nodig. Mocht u daarover niet beschikken, dan kunt u bellen met onze receptie. De receptioniste plant dan een tijdblok voor u in.
  3. De aanvangstijd van de afspraak valt binnen een tijdblok van een uur. Bijvoorbeeld: het tijdblok 9 – 10 uur. Binnen dit tijdblok begint uw afspraak.
  4. Een half uur voordat de behandeling daadwerkelijk begint, stuurt Hygga u een SMS met de exacte tijd waarop u aan de beurt bent, bijvoorbeeld 09.25 uur. Zo hoeft u nooit te wachten. U kunt langer doorwerken of bijvoorbeeld nog even een boodschap doen.
  5. Als u in de praktijk bent, kunnen we de volledige behandeling als u wilt in één bezoek afmaken. We kunnen bijvoorbeeld meteen een gaatje vullen. En als een mondhygiënist nodig is, kan ook zij u meteen behandelen. Hygga roept de volgende klant dan vanzelf iets later op. Zo hoeft u niet meer apart terug te komen voor een behandeling.
  6. Hygga koppelt automatisch de juiste behandelaar aan uw zorgvraag: díe persoon uit ons team, met de meeste expertise op dat gebied. U wordt dus niet per se altijd door dezelfde tandarts of mondhygiënist behandeld. Alle leden van ons team werken dan ook met dezelfde technieken en volgens dezelfde kwalitatieve standaard. U was al van ons gewend dat wij in teamverband werken. Die manier van werken sluit goed aan bij Hygga.

Wat verandert er?

  • U kunt een afspraak online plannen (of verzetten). Als u toch liever telefonisch de afspraak maakt, kan dat natuurlijk ook.
  • In plaats van een afspraak voor een specifieke tijd, spreken we af dat de behandeling binnen een tijdblok van een uur begint. Een half uur van tevoren ontvangt u per SMS de precieze starttijd.
  • Doordat we alles in 1 keer afmaken, duurt uw behandeling wat langer maar hoeft u niet terug te komen (tenzij het medisch noodzakelijk is). Mocht u geen tijd hebben voor een langere behandeling, dan kunnen we een vervolgafspraak maken.
  • Hygga koppelt de juiste behandelaar aan uw zorgvraag. U wordt dus niet meer altijd door dezelfde tandarts of mondhygiënist behandeld. Dat lijkt misschien niet gunstig, maar dat ís het wel: onze tandartsen controleren op die manier constant elkaars werk. Zo blijft de kwaliteit van onze tandheelkunde zeer hoog.
  • Hygga werkt alleen, als u bereid bent te wisselen tussen behandelaren. Wilt u, ondanks ons advies, toch per se één vaste behandelaar houden? Dan kan dat. Maar denk eraan, u moet dan:
  • langer wachten op een afspraak;
  • terugkomen voor een vervolgbehandeling;
  • als vanouds wachten in de wachtkamer;
  • u mist de second opinion van een andere tandarts

10 voordelen van Hygga

Hygga heeft dus voordelen voor iedereen. Het is een grote stap op weg naar een nóg betere tandarts-ervaring voor alle Nederlanders. En als klant van Beekpark Tandartsen bent u de eerste.

Hieronder sommen we de belangrijkste pluspunten van Hygga nog eens op.

  1. U maakt eenvoudig een afspraak voor vandaag of morgen
  2. Geen telefonisch contact meer nodig voor een afspraak
  3. U verblijft thuis, in de stad of op het werk tót aan de afspraak
  4. U hebt geen wachttijd meer in de wachtkamer
  5. De kwaliteit van onze zorg is nóg hoger, want teamleden kijken steeds met elkaar mee
  6. Onze beste tandheelkundige expert behandelt uw specifieke klacht
  7. U hebt veelvuldig gelegenheid voor een second opinion
  8. U hoeft niet terug te komen voor behandelingen
  9. Onverhoopt een tandarts ziek? Uw afspraak gaat gewoon door!
  10. Minder milieuvervuiling door minder materiaalverbruik

Heeft u toch nog vragen? Bekijk de FAQ, misschien staat uw vraag er tussen of bel ons met 055 522 4040.

Meer informatie over Hygga https://www.straightdental.com/hygga/

Maak een afspraak

Maak een afspraak